Firman Bloggar!

Direktlänk till inlägg 12 december 2008

Hot Stuff XIV

Av Rengbo/Nilsson - 12 december 2008 10:18




Snart "deadline" gällande övergångar och här kommer så senaste nytt...

  • Lilla Torg har i "elfte timmen" tappat sin innermittfältaren Rickard Rosdahl. För fjärde året på raken väljer denna man att förflytta sig och nästa anhalt blir seriekonkurrenten Klagshamn. Enligt säkra källor är det INTE det sportsliga som lockat dit honom...
  • Att Johan Berglund skulle tacka för sig i Lilla Torg kom däremot inte som någon nyhet för tränaren Rickard Nordström. Efter fem år i föreningen väljer han att gå till BK Näset.
  • Patrik Lindberg meddelade under morgonen att han i princip är klar för spel i IFK Trelleborg nästa säsong.
  • Rykten gör gällande att Anders Palmér för en dialog med Niklas Skoog. Återstår att se om det finns någon sanning i detta och om den nyblivna division 3-klubben isåfall också kan lyckas få till en underskrift...

Om Ni har något att tillägga - tveka inte - utan skriv in en kommentar!

----------
Firman

 
 
Ingen bild

Larre

12 december 2008 12:12

Undrar om det är det sportsliga som lockar i Torp........

 
Ingen bild

Firman

12 december 2008 12:20

Kul att se att Larre är en flitig läsare av Firmans Blogg, det glädjer oss! Och svar på din fråga är givetvis JA. Det är definitivt det sportsliga som lockar i Östra Torp!

 
Ingen bild

andy

12 december 2008 12:25

Haha, nä det är det väl knappast! Där är väl ingen klubb som är så bra på att locka över spelare och då är det inte det sportsliga som Torp lockar med.....

 
Ingen bild

Mattsson

12 december 2008 12:27

Kan ju säga såhär. I torp har man alltid roligt. På träningar, matcher och utanför. FRUKTANSVÄRT BRA SAMMANHÅLLNING HAR VI

 
Ingen bild

Pelle

12 december 2008 12:29

Ja, och väldigt bra betalt också! =)

 
Ingen bild

Nilsen

12 december 2008 12:31

O naturligtvis den fantastiska stämningen som finns i klubben både på och utanför planen, vilket inte minst bevisas av att man alltid återvänder till Torp. Sjödin, Nurmi, Rengbo mfl. En gång Torpare, ALLTID Torpare. Jag tror det var Kennedy som sa "Ich bin ein Östra Torpare"
Eller det va Kenny?

Längtar till matcherna kommer igång
Forza Torp

 
Ingen bild

Mattsson

12 december 2008 12:32

Vad anses med bra betalt? Den här mannen har ju en läsk efter matcherna :-)

 
Ingen bild

Tom

12 december 2008 12:37

nu ljuger du väl allt mattsson?!

 
Ingen bild

Pelle

12 december 2008 13:02

Jag hörde att du själv tog kontakt och ville träna med Anderslöv nån gång för att få mer betalt i Torp? Då räcker det nog inte med en läsk efter matcherna....

 
Ingen bild

2nd2none

12 december 2008 13:09

ryktas att Dezair pelister adis ifk trelleborg nära övergång till balkan. det blir en farlig nykomling i div 3 vann sin serie väldigt enkelt o har mycket bra nyförvärv redan. trellelagen får se upp

 
Ingen bild

Manne

12 december 2008 13:42

Mattsson: Jag hade 2 läsk när jag spela,fast jag fick sno dom..=)

 
Ingen bild

34

12 december 2008 13:59

jASÅ VAR DET DU, MANNE

 
Ingen bild

Mattsson

12 december 2008 14:08

Kan ju säga att jag tog inte direkt någon kontakt med anderslöv.. Jag snacka med min kompis henrik och jag var VÄLDIGT sugen på anderslöv om dem klarade kvalet innan jag började diskuterade med torp. Sen kan jag ju säga att mitt kontrakt för 2009 var redan klart med torp när jag tränade med anderlöv. Jag hängde med där en träningen för jag redan snackat med henrik om det. Sen så ljög jag inte om det med läsken heller för det e ju fortfarande 2008 eller hur :-) haha

 
Ingen bild

Mattsson

12 december 2008 14:10

Och manne du e en liten buse duu.. Fy fy fy. Jag har vedmar på min sida nu för jag skällde lite på spelarna igår om att dem inte lägger rätt kläderna och kastar skräpen i papperskorgen.. ELLER HUR VEDMAR haha

Nej nu f¨r jag lugna mig för jag blev lite taggad nu. Annars rycker man väl helt från bloggen nu efter förra varningen.. Vill ju inte göra martin o ante arga :-)

 
Ingen bild

Nilsson

12 december 2008 15:35

Går lite trögt med kommenterandet nu! =)=)
Själv går jag på helg, men därmed inte sagt att bloggen tar ledigt. Redan ikväll ska vi försöka presentera några av morgondagens tävlande i Utmaningen...

 
Ingen bild

2nd2none

13 december 2008 10:33

ni e ganska sena firman eller det e bara spelare o tränare ni känner som e intressanta. des e klar för ifk trelleborg valde dem istället för balkan pga pendlandet. lindit klar för näset. en trelleborgstränare till i trean malik sesay tränar balkan.

 
Rengan

Rengan

13 december 2008 10:44

Tack 2nd2none!

Beklagar att vi inte hunnit få ut denna information, fullt upp med annat. Vi får skärpa oss...

Des till IFK, intressant! Lindit - var i Smyge och testade.

http://firman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mattsson

14 december 2008 13:04

Var tog all drama vägen :-(

 
Ingen bild

Falske Nordström

17 december 2008 08:24

Ät bajs

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rengbo/Nilsson - 31 oktober 2009 08:30

FIRMAN BLOGGAR FLYTTAR!Det har blivit dags för vår kära blogg att flytta. Ni hittar från och med nu Firman Bloggar på följande adress:http://www.firmanbloggar.se   GLÖM INTE ATT LÄGGA IN DEN NYA ADRESSEN SOM BOKMÄRKE ELLER STARTSID...

Av Rengbo/Nilsson - 30 oktober 2009 11:17

Imorgon lördag är det på dagen ett år sedan Firman Bloggar "föddes" och utvecklingen som varit kunde vi bara fantisera om. Detta kommer vi att fira på ett alldeles speciellt sätt, hur får Ni veta om Ni kikar in igen tidigt imorgonbitti. Håll utkik, s...

Av Rengbo/Nilsson - 29 oktober 2009 11:00

    IDAG HAR JAG BARA LITE TANKAR ATT FÖRMEDLA!Regeringen satsar ett antal miljoner på förorternas föreningar. Varför?De vill ju inte vaccinera sig så det finns snart inga människor i förorterna längre...!!I riksdagen fattas viktiga beslut. Ja, ...

Av Rengbo/Nilsson - 29 oktober 2009 07:45

Precis som vi lovande under gårdagen kommer här BK Skansen tränarlösning inför nästa säsong. Hjälptränare till nuvarande Anders Nilsson blir Marcus Jönson och som målvaktstränare kommer Johan Sörensen att komplettera.- Marcus är en person med ledareg...

Av Rengbo/Nilsson - 28 oktober 2009 11:00

   GYLLE AIF har gjort klart med en ny tränarkonstellation till nästa säsong.Rickard Harletun stannar kvar och till sin hjälp får han Ola Persson som närmast kommer från spel i BK Skansen. - Denna konstellation har varit på gång i några år,...

Presentation

Omröstning

Vad är din inställning till Anna Anka, positiv eller negativ?
 Positiv
 Negativ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Firmans egna gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards