Firman Bloggar!

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Rengbo/Nilsson - 15 mars 2009 09:55





Jag befann mig på 30-årsgalaj igårkväll och hade ingen koll på finalen av Melodifestivalen. Även om programmet - som Ni kanske förstått - inte tillhör något av mina favoritprogram så ville man givetvis veta utgången.

Första sms:et från Firma 1/2:
"Måns leder efter juryns röster"


Tack, 3 ggr degen kändes om möjligt som ett
ännu bättre spel än vad jag tyckte på förhand. 

Lite senare pep det till igen:
"Malene vann..."


Neee. Det kan inte vara sant.
Gaphalsen?
Herregud.
Svenska folket valde alltså att lägga sina röster på en operasångerska...
Moskva nästa, lycka till!

----------

4-1 på bortaplan imponerar.
Och nu är det bara fyra poäng upp, men med en match mindre spelad.
Allt kan hända, men visst känns det långsökt...
Grattis United!


3-1 mot Svedala var ett fall framåt.
Både här och där.
Men det kan fortfarande bli bättre.
Mycket bättre.
Match igen på torsdag.
Smyge 19.00
Välkomna!

----------

Vi testade Kristall som avslutning på gårdagens festligheter.
Och vi gjorde faktiskt vaktmästaren en tjänst genom att hjälpa till och låsa stället.
Det får man sota för idag, jag lovar...


Sampdoria, Siena, Aston Villa och Hamburg är dagens vinnare!




                                         
Det var en gång en Blondin och en brunett.
En dag var de ute på promenad då brunetten plötsligt utbrast:
- Ohhhhh nej, en död fågel!
Blondiner tittar snabbt upp.
- Var?




Till sist...
...ju räddare du är innan, desto modigare är du när du gjort det!

--------
Firman 2/2

Presentation

Omröstning

Vad är din inställning till Anna Anka, positiv eller negativ?
 Positiv
 Negativ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Firmans egna gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards