Firman Bloggar!

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Rengbo/Nilsson - 21 januari 2009 18:20


"Live from Thailand"

Kan meddela att Phuket fortsätter att leverera kanonväder. Efter två veckor har vi endast haft en molnig förmiddag och termometern når ständigt upp i 35 grader.

För Er som inte följer oss via vår resedagbok kan jag meddela att jag för ett par dagar sedan upplevde det äventyrsmässigt coolaste i hela mitt liv. Jag snorklade i nämligen i 30 meter djupt vatten och blandningen av alla fiskarter var enorm. Det flockades kring mig och det kändes som att simma runt i ett ett enda stort akvarium - obeskrivligt häftigt...

Vad jag har förstått är träningsnärvaron begränsad ute i Smyge. Högst osäker på om den förbättras när jag kommer hem...

Den dagliga morgonjoggingen har fortsatt och jag kan också meddela att min högra baksida har blivit bättre...

...de fyra kilometerna avverkas i en allt snabbare takt och hade det inte varit för alla SINGHA (de är många som rinner ner) hade formen snart varit bättre än någonsin!

Såg att Hasse Borg dragit igång en ny omröstning. En fågel viskade i mitt öra att han nästa gång kommer att ställa frågan om hur länge tränaren kommer att få sitta kvar...

Kan meddela att liret aldrig har gått bättre. Ekvationen går givetvis inte ihop, men kul är det i vilket fall!

Jysse leder tydligen poängligan - då kan man givetvis ställa sig frågan - hur många är Ni som tränar egentligen...?

Jerry är fortsatt sämst i tolva. I förluster räknat leder han på 22 (!)...
...närmast före Thomas på 11 och undertecknad på 10!

Vill även passa på att tacka såväl travtjänsten som Harry Boy för deras hjälp på traven...

Lördag och söndag innebär beachvolleyboll på stranden. Förra helgen slutade med en dubbelseger för Sverige mot Finland. Vid båda tillfällena skrevs setsiffrorna till 2-0...

Nä, solstolen kallar...



Jag saknar min bloggkollega!

---------
Firman 2/2

Presentation

Omröstning

Vad är din inställning till Anna Anka, positiv eller negativ?
 Positiv
 Negativ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Firmans egna gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards