Firman Bloggar!

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Rengbo/Nilsson - 23 januari 2009 10:42



Vad jag förstått på några kommentarer verkar det finnas några som retar sig på Firmans Blogg. Ändå verkar dessa personer inte kunna hålla sig borta vilket vi givetvis ser som högst glädjande...

Att jag tippade lokalkollegan Anderslöv i bottenskiktet har även det rört om lite i grytan. Jag vill dock poängtera att jag har haft fel förut, om nu det är till någon tröst...

Andreas Sjödin leder Hasse Borgs omröstning gällande vad hans läsare anser vara Torps bästa nyförvar inför den stundande säsongen. Själv vill jag inte lägga vikt åt varken det ena eller det andra hållet utan väljer istället att konstatera att vi lär få en enorm nytta av både honom och de övriga nya...

En del efterlyser "Fridde" Mårtensson. Personligen har jag ingen aning om vart han håller hus, men jag misstänker att han är mitt uppe i sin massageutbildning...

------------------------------------------------------------------------------------

Firman håller Smygepågen Jens Sloth som en riktig kanonkille och vi - liksom alla andra - tog emot hans sjukdomsbesked med stor bestörtning. Men alla vet att det handlar om en fighter och vi är övertygade om att han kommer att ta sig igenom detta hinder.

Vad vi också vet är att hans TA-blogg var väldigt uppskattad därfor kan vi säkert glädja många med att han utlovat en "bloggcomeback" efter det han han blivit friskförklarad - och det här hos Firman!

- Jens, vi är MÅNGA som längtar!
------------------------------------------------------------------------------------

Till och med "konkurrerande" bloggar lade sig i bloggkollegans kommentarer gällande om hotellfrukostar är överskattade eller inte. Efter drygt två veckor på ett lyxhotell i Bangtaobeach kan i alla fall jag konstatera att de INTE är överskattade!

I en tidigare blogg har jag skrivit att just bloggandet har blivit till en livsstil. Vad som också blivit till en livsstil - åtminstone för ett par veckor - är att pruta!

Efter en hel del stolpe in var det igår stolpe ut. Om Rambo Lambo hållit undan hade nämligen lyckan varit total...

Till sist har jag lovat att skicka en hälsning till alla som känner Peter "Peppe" Eker. Denna legend checkade under morgonen in på vårt hotell och har nu två underbara semesterveckor att se fram emot. Det är nog ingen vild gissning att mannen i fråga tar plats i det svenska volleybollaget i eftermiddag...

---------
Firman 2/2 

Presentation

Omröstning

Vad är din inställning till Anna Anka, positiv eller negativ?
 Positiv
 Negativ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Firmans egna gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards