Firman Bloggar!

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Rengbo/Nilsson - 8 februari 2009 14:23



Träffade Hans Adielsson på stallbacken innan V75-tävlingarna igår.
- Hur är det med dig Anders, frågade Hans.
- Kylslagen, svarade jag.

Men se så kan man tydligen inte uttrycka
sig om en väderlek. Att det är kylslaget alltså.
Är det förresten någon som
vet vad ordet kylslaget innebär?
Nu vet i alla fall jag...



Känslan är att hur jag än hade lagt upp gårdagens V75-system så hade jag blivit sisådär 60.000 kronor rikare. Ändå satt man där med sina två kuponger á sex rätt. Synd på så fina idéer. Aj, aj, aj...

Enda trösten för Er som ryggade var att Ni i alla fall gick med vinst!

Även på sportspelet bjöd Rengbo på några snygga vinnare.
Fyra av sex satt, men dessvärre lyckades inte heller han att komponera ihop ett vinnande system. Men skam den som ger sig och räkna med underbyggda tips även i fortsättningen!




Kanske var vi första media med att dizza årets melodifestival och med facit i hand känns det som om vi var ganska så rätt ute. I alla fall att döma av dagens krönikörer i diverse kvällstidningar.



Jag ska ärligt påpeka att jag inte hade så bra koll på hur upplägget såg ut, men efter det att Petra Mede varit i direktsändning några minuter satt man och längtade efter hennes kollega som skulle komma in och rädda upp situationen. Men han/hon kom ju aldrig... Nog för att det var lördagkväll, men visst måste den gode Mede ha intagit mer än bara alkohol? Kvart över åtta gav i alla fall jag upp...



Som säkert alla vet gillar jag diskussioner, men det som för tillfället utspelar sig i Östra Torps gästbok är närmast pinsamt. Tydligen finns det några avundsjuka RÖTÄGG som har behov av uppmärksamhet. Enda tipset jag kan ge till "våra egna" är att sluta bidra till att elden hålls vid liv för då lär garanterat de här icke önskvärda gästerna ge upp...


Till sist.
Ännu en vändning och vilket makalöst flyt. Vinner
inte Liverpool ligan detta året gör dem det aldrig!

Firman 2/2





 

Presentation

Omröstning

Vad är din inställning till Anna Anka, positiv eller negativ?
 Positiv
 Negativ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Firmans egna gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards