Firman Bloggar!

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Rengbo/Nilsson - 27 juni 2009 09:11




Eftersom man sitter med två finalbiljetter till måndagens U21-final var det förstås extra tråkigt att inte Sverige kunde ta sig vidare till en guldmatch. England – Tyskland i all ära, men tänk vad hela Malmö kunde livats upp om vi hade fått ett blågult deltagande.

                                         
Jag vet inte hur många av våra läsare som är travintresserade.
Jag är det åtminstone och därför tycker jag att det är synd att Tv4 väljer att förlöjliga sporten i sina V64-program om onsdagskvällarna. Programledaren Viktor Åkerblom tar hjälp av Benny Haag, Louise Medelberg och Erik Adielsson, men det hela är pinsamt dåligt. Erik Adielsson gör vad han kan för att vara seriös, men han är chanslös. Snälla Tv4, ta travsporten på allvar och lägg ner detta skitprogrammet!


Firman återkommer då och då till gamla teman. Och till hösten har vi tänkt att återuppta den uppskattade kategorin ”utmaningen” och vi hoppas att gensvaret ska bli lika stort som under den senaste omgången.

-----------------------------
Vi har fått in en del klagomål över att tipsbiten försvunnit. Och när det gäller sportspelet är det ganska naturligt eftersom just den marknaden inte är speciellt het för tillfället.

                                          
V75 är däremot ett ånglok som aldrig tar ledigt och eftersom detta är sista lördagen på ett tag tänkta jag ge mina idéer till dagens jackpotomgång på Gävletravet.

V75-1: Här heter draget 1 Ivanhoe Diamant.
V75-2: Detta vinner 4 Highlite Brizard oavsett position.
V75-3: Det kan vara dags för 1 Giant Superman, spets och slut?
V75-4: 6 It´s A Face gav mig klirr i kassan vid segern senast, bra chans igen.
V75-5: 1 Sogå Benito leder från start till mål, given spik!
V75-6: 3 Highlite Survivor och 8 Joel Cortina måste med på lappen!
V75-7: Bergh har en kanon i 4 Sinou Madrik och här blir det inte ens hårt i mål!

SYSTEMET:
1,3,4,5,8,9
4 Highlite Brizard
1,2,4,5
2,3,4,5,6,12
1 Sogå Benito
3,4,8,11,12
4 Sinou Madrik
720 rader/360 kronor


Ett alternativ kan vara att spela en s.k öppen Harry Boy där Ni streckar mina drag och därefter låter Harry sköta resten. Allt från 50 kronor och uppåt gäller.

-----------------------------

Slutligen passar jag på att önska våra läsare en fortsatt
trevlig helg och LYCKA TILL alla Ni som väljer att ta rygg!


---------
Firman 2/2

Presentation

Omröstning

Vad är din inställning till Anna Anka, positiv eller negativ?
 Positiv
 Negativ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Firmans egna gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards