Firman Bloggar!

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Rengbo/Nilsson - 12 september 2009 12:04






Det har hänt en hel del under veckan som gått och som utlovat kommer jag att vara tillbaka med intressanta uppgifter inom kort, kul läsning är att vänta - JAG LOVAR

PL ÄR TILLBAKA!
Idag är Premier League tillbaka efter ett landskampsuppehåll och det är säkert många med mig som jublar. Liverpool och Chelsea bör båda lösa sina uppgifter, men oddsen är därefter. Jag har letat fram två troliga kryssmatcher i  Manchester City - Arsenal samt Pourtsmouth - Bolton!


ANDRA TROLIGA VINNARE ÄR...
...Blackburn, Sunderland och Sheffield W medan jag slutligen vill varna lite extra för Bristol City i deras bortamöte med ett inte alltför imponerande Coventry.


Samtalade med en sjuk Dennis Melander under morgonen och tillsammans med Haynes är han obrukbar i dagens match mot Kalmar FF. Dock lovande han tre poäng åt hemmalaget, men själv är jag ytterst tveksam. Så pass tveksam att jag spikade tvåan på Stryktipset...


IKVÄLL BLIR DET "LAJBANS"

Ikväll väntar en alltför sällan sedd grabbkväll. Tillsammans med min käre far (Thomas) och svågern Andy (Hutteboll) bär det av mot Stavstensvägen och Jerry "Bergkamp" Karlsson där vi ska fira Emils inträde i familjen. Efter att ha följt dagens stryktipsomgång väntar middag (tack Linda!) och sedan åker kortleken fram. Vi hoppas och tror på en lördag värd att minnas!


...om någon undrar är jag skadad och kommer inte att deltaga i morgondagens match, så har vi utrett det åxå!


LYCKA TILL PÅ LIRET!


----------
Firman 2/2

Presentation

Omröstning

Vad är din inställning till Anna Anka, positiv eller negativ?
 Positiv
 Negativ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Firmans egna gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards